نمایندگی فروش نرم افزار مدرسه برای چه کسانی مناسب است؟

    گاه برخی از افراد به صِرف دریافت تعداد محدودی تقاضا در مقاطعی از سال، تصور می کنند که می توانند در این حوزه به صورت دائم و به آسانی فعالیت نمایند، اما واقعیت این است که ایجاد یک کسب و کار موفق در ارتباط با مدارس (مانند هر کسب و کار دیگری) نیازمند داشتن شناخت کافی از بازار هدف و تدارک ملزومات و ابزار خاص خود می باشد. از این رو گرچه ما در شرکت رستاک از همکاری با گروه فوق نیز استقبال کرده و منافع آن ها را به نحو مطلوبی تأمین می نماییم، اما اعطای نمایندگی فروش نرم افزار مدرسه منوط به احراز صلاحیت متقاضی و وجود عزم راسخ و طرح و برنامه مشخص و مدون جهت همکاری میان مدت و بلند مدت می باشد.

نمایندگی فروش نرم افزار مدرسه

نمایندگی فروش نرم افزار مدرسه

    مناسب ترین افراد جهت دریافت نمایندگی فروش نرم افزار مدرسه همکلاسی، افراد حقیقی یا حقوقی هستند که به هر نحو با مدارس در ارتباط مستمر بوده و خدمت یا سرویسی به آن ها ارائه می کنند (اعم از سرویس های خدماتی، تأمین یا نگهداری تجهیزات خصوصا تجهیزات سخت افزاری و غیره). شرکت رستاک تمام سعی خود را به کار خواهد گرفت تا با ایجاد شرایط مطلوب همکاری و مشوق های مالی، آن ها را عملا به عضوی از خانواده همکلاسی بدل نموده و انگیزه لازم را جهت همکاری دائم و مبتنی بر سود متقابل برای این دسته از افراد و شرکت ها ایجاد نماید.

چنانچه شما یا شرکت شما جزو این دسته می باشید، بی صبرانه منتظر تماس و آشنایی بیشتر با شما هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایا، شرایط و نحوه ی اعطای نمایندگی فروش نرم افزار مدرسه، بین ساعت ۸ تا ۱۹ روزهای غیرتعطیل با شماره تلفنشماره تماس فروش و در سایر ساعات و روزهای تعطیل با شماره شماره تماس فروش تماس حاصل فرمایید.

شرایط پذیرش نمایندگی فروش نرم افزار مدرسه همکلاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *