شرکت راهبرد رایانه رستاک با در نظر گرفتن هویت نرم افزاری خویش و با داشتن دانش فنی و متخصصین لازم در حوزه تحلیل ، مدل سازی و پیاده سازی فرآیندهای سازمانی در قالب نرم افزار های تحت وب آمادگی دارد براساس فرآیندهای اختصاصی سازمان ها و با لحاظ کردن اهداف و استراتژی های آنها به طراحی نرم افزار ها و سیستم های سفارشی مورد نیاز سازمان ها پرداخته و پیاده سازی نماید.
نیازهای متفاوت در شرکت‌ها و سازمان ها ، پیچیدگی های موجود در فرآیندها و روال کسب و کار، میزان و نوع تخصص منابع انسانی ، منابع مالی و استراتژی ها و سیاست های متفاوت ، نیاز به امنیت داده ها در حدی بالاتر، این ها تنها بخشی از دلایلی هستند که یک سازمان به داشتن نرم‌افزارهای سفارشی ترغیب شود و احساس نیاز به طراحی نرم افزار را در تمامی بخش های سازمان بیان کند. رستاک می تواند به طراحی نرم‌افزار های سفارشی و سیستم‌های اتوماسیون مورد نیاز ، بر حسب نیاز مشتریان با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب بپردازد.
متخصصین شرکت راهبرد رایانه رستاک مطابق با استانداردهای مهندسی نرم افزار بین المللی که براساس فرهنگ کسب و کار ایرانی بومی سازی شده است ، ابتدا با فرآیندها و روال های سازمانی آشنا شده ، سپس به تحلیل می پردازند. پس از بررسی ها و مقایسه های دقیق و به جا ، فرآیندهای بهینه سازی شده و مطلوب را به سازمان شما ارائه می کنند که به صورت چشم گیری به افزایش کارآیی در آن کسب و کار می انجامد. پس از تائید فرآیندهای مطلوب ، طراحی نرم افزار و تولید آن شروع می شود.

طراحی نرم افزار سفارش مشتری راهبرد رایانه رستاک

طراحی نرم افزار : طراحی وب سایت

هر پروژه ای که مطرح می شود منحصر به فرد است و اهداف ویژه ای را دنبال می‌کند. بنابراین یک فرمول برای همه پروژه ها وجود ندارد. متخصصین فنی ، برنامه نویسی و طراحی ما آماده خدمت رسانی در حوزه طراحی وب سایت مطابق سلیقه و اهداف شما هستند. با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، یک نقشه کلی از صفحات وب سایت طراحی شده و پس از تایید طراحان با توجه به هویت بصری کسب و کارتان طرح های گرافیکی سایت شما پیاده سازی و کم کم رنگ و بوی دلخواه را خواهد گرفت. حال وب سایت شما آماده تحویل است.

طراحی نرم افزار : بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)

بهینه سازی وب سایت ها در موتورهای جستجو ، یک مولفه مهم برای حضور موثر در محیط مجازی است. گروه راهبرد رایانه رستاک در نظر گرفته است بهینه سازی وب سایت ها در موتورهای جستجو را به عنوان یک خدمت جدید برای تمامی کسانی که برای خود یک وب سایت دارند انجام دهد و وب سایت های آن ها را سئو نماید. این سرویس با هدف و منظور افزایش و بالا بردن اعتبار و رتبه وب سایت در فضای مجازی و موتور های جستجوگر مانند گوگل است. در نتیجه وقتی مخاطبان عبارات مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می کنند ، باید وب سایت مدرسه شما را در صفحه اول نتایج پیدا کنند و اگر متناسب با معیارها و سلیقه آن ها باشد حتما به وب سایت مذکور مراجعه خواهند کرد.