نرم افزار موبایل اندروید و IOS مدرسه

    امروز گوشی های تلفن هوشمند به یکی از اجزای لاینفک زندگی روزمره همه ما بدل شده اند و گسترش نفوذ شبکه اینترنت و ظهور و توسعه شتابان شبکه های اینترنت همراه از قبیل ۳G و ۴G یا همان اینترنت نسل ۳ و ۴ ، در کنار امکانات و سخت افزار قدرتمند گوشی های همراه و تبلت ها، نیاز بسیاری افراد به لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی را تا حد زیادی براورده کرده است. روند به کارگیری نرم افزار های ویژه تلفن های هوشمند که برای سیستم عامل های اندروید گوگل و ios شرکت اپل تهیه شده اند، سیر صعودی عجیبی داشته و بسیاری از سایت ها و نرم افزارهای تحت وب دست کم بخشی از امکانات و خدمات خود را از طریق این نرم افزار ها به کاربرانشان عرضه می کنند.

    سامانه همکلاسی نیز از این امر مستثنی نیست و بنا به درخواست های مکرر مدارس، چندی است که اولین نسخه از نرم افزارهای اندرویدی و آی او اسی همکلاسی از طریق فروشگاه های گوگل و اپل و نیز سایت ایرانی بازار به صورت رایگان قابل دریافت می باشد.

     مدارس با دارا بودن تعداد زیادی از مخاطبین مشتاق به استفاده از فناوری های جدید، یکی از مناسب ترین بازارها جهت عرضه فناوری های جدید سخت افزاری و نرم افزاریست و در صورتی که این محصولات دارای کیفیت و قیمت مناسبی باشند، انتظار موفقیت چشمگیری در این زمینه می رود. لذا نرم افزارها یا همان اپلیکیشن های موبایلی خصوصا برای دو سیستم عامل اندروید شرکت گوگل و آی او اس شرکت اپل که هم اکنون حجم عمده ی بازار موبایل دنیا را تشکیل می دهد، می تواند کاربرد بسیار گسترده ای در مدارس پیدا کند، به خصوص آنکه این کارکرد در راستای فرایندهای هوشمندسازی مدارس نیز هست. همچنین می توان از این نرم افزارها (با توجه به جذابیتی که می توانند برای دانش آموزان داشته باشند) به عنوان ابزار کمک آموزشی نیز استفاده کرد.

    اپ مویال همکلاسی یکی از امکاناتی است که در سال ۹۴ به سیستم اضافه شده و مانند تمامی بخش های دیگر سیستم مدرسه همکلاسی، با سیستم به صورت یکپارچه عمل می کند. این اپلیکیشن فوق العاده، در حال حاضر هم توسط دانش آموزان و هم توسط اولیا قابل استفاده بوده و در آینده برای دبیران و کادر اداری نیز قابل دسترس خواهد بود. امکانات بسیار زیادی از نرم افزار همکلاسی از جمله اعلام نمرات، برنامه کلاسی و امتحانی، اطلاعیه های روزمره، خلاصه وضعیت مالی، گزارش ها و نمودارهای آماری، کارنامه، اتوماسیون تغذیه و رزرو غذا و میان وعده، نظرسنجی الکترونیکی، مدیریت تماس ها، گالری تصاویر، معرفی دانش آموزان برتر مدرسه و حتی امضای دیجیتالی تنها بخشی از امکاناتی است که اَپ موبایل همکلاسی در اختیار دانش آموزان و اولیای آن ها قرار داده است.

    عرضه این نرم افزار گامی دیگر در جهت افزایش رضایتمندی مدرسه های هوشمند همکلاسی و کمک به آن ها در به کارگیری فناوری اطلاعات در راستای اهداف آموزشی و پرورشی آن ها می باشد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر یا مشاهده نسخه دموی این نرم افزار با واحد فروش شرکت رستاک تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *