دبستان دخترانه ایران فردا به خانواده همکلاسی پیوست

پیش دبستانی و دبستان دخترانه ایران فردا از سال ۱۳۸۵ با یاری پروردگار فعالیت خود را آغاز نموده است. مدرسه در فضایی با مساحت بیش از ۵۵۰ متر مربع گسترده شده است که شامل کارگاه کامپیوتر ، آزمایشگاه ، کتابخانه ، نمازخانه ، اتاق بهداشت و … می باشد .

موسس مدرسه سرکار خانم پروین کریمی می باشند، که دارای سوابق متعدد مدیریتی در آموزش و پرورش بوده و با گردآوری کادری مجرب زمینه های پیشرفت و تعالی سریع مجموعه را فراهم آورده اند.

بهره گیری از امکانات نوین آموزشی ( کلاس های هوشمند ) و تدریس الکترونیکی ( تولید محتوای الکترونیکی بر اساس آخرین سرفصل های درسی و استفاده از نرم افزار ها و فیلم های آموزشی موجود )، در کنار کیت های آموزشی، لوازم آزمایشگاهی و اردو های علمی، امکان یادگیری فعال دانش آموزان را فراهم آورده است.

وجود کلاس های فوق برنامه زبان انگلیسی، کامپیوتر ،خلاقیت ، رباتیک و نجوم در خلال برنامه درسی، موجب تنوع آموزش و کشف استعداد های دانش آموزان گردیده است.

نصب سامانه هوشمند مدیریتی مدرسه و همچنین وجود وب سایت مدرسه و امکان آگاهی سریع، جامع و بدون محدودیت زمانی اولیاء از فعالیت ها، عملکرد و وضعیت دانش آموز در طول سال تحصیلی و تحلیل های مختلف آماری از روند پیشرفت علمی، تربیتی، پرورشی و ورزشی دانش آموز از جمله اقدامات دیگر گروه آموزشی ایران فردا جهت رفاه اولیاء محترم بشمار می آید.

از خداوند متعال حرکت در مسیر صحیح و دستیابی به اهداف تربیتی و آموزشی مورد نظرمان را مسئلت داریم و امیدواریم تلاشمان مورد قبول اولیاء گرامی و دانش آموزان عزیز واقع شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *