حضور و غیاب با استفاده از کیوسک بوفه!

    برای کاربردی تر نمودن سامانه حضور و غیاب مدارس همکلاسی، قابلیت جدیدی به سیستم اضافه شد که امکان حضور غیاب دانش آموزان را بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب جداگانه و صرفا از طریق کیوسک های بوفه الکترونیک در مدارس میسر می سازد.

    این بخش از سیستم به عنوان یک کلاینت اپلیکیشن بر روی بوفه های رزرو تغذیه دانش آموزان عمل کرده و به صورت یکپارچه همراه نرم افزار همکلاسی بر روی این سیستم ها نصب می شود و پس از همگام سازی دانش آموزان می توانند با استفاده از کارت های بوفه خود به سادگی حضور و غیابشان را نیز از طریق همین کیوسک ها به سرعت و سهولت انجام دهند.

    این سیستم امکان ثبت ورود و خروج دانش آموزان را داشته و با سایر بخش های سامانه یکپارچه می باشد. همچنین امکان سوئیچ نمودن بین نرم افزار حضور و غیاب و نرم افزار بوفه الکترونیک توسط مدیر با تنها یک کلیک وجود دارد که کار با آن را برای مدیر سیستم یا مسئول فناوری مدرسه بسیار لذت بخش خواهد نمود.

    بدین ترتیب مدارسی که از کیوسک های الکترونیکی برای سیستم بوفه مدرسه یا اتوماسیون تغذیه خود استفاده می نمایند، از این پس نیازی به استفاده از دستگاه جداگانه برای انجام حضور و غیاب نخواهند داشت و تنها به کمک همین کیوسک ها و کارت های دانش آموزی فعلی می توانند به سادگی حضور و غیاب را در مدرسه با دقت و سرعت بیشتری به انجام رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *