افزایش سرعت ارسال پیامک های ویژه مدارس در کنار کاهش هزینه ارسال هر پیامک

    سامانه همکلاسی انواع بسیار گوناگونی از پیامک های ویژه مدارس را در اختیار مدیر و مسئول فناوری مدرسه قرار می دهد که نمونه مشابه آن در هیچ نرم افزار دیگری یافت نمی شود. در سامانه همکلاسی با توجه به یکپارچگی تمامی زیرسیستم ها تقریبا امکان ارسال هر نوع پیامکی از حضور و غیاب و گزارش موارد انضباطی گرفته تا تبریک زادروز تولد و یادآوری مهلت پرداخت چک های شهریه وجود دارد.

    برخی از این پیامک ها به دلیل ماهیت پیامک و اینکه بایست برای هر کاربر به صورت مجزا ارسال شود (مثل پیامک نام کاربری و رمزعبور) اندکی زمانبر می باشند. اما به منظور تسریع این فرایند اخیرا اصلاحاتی در سیستم انجام شده و امیدواریم که از این پس این عملیات در کمترین زمان ممکن توسط سیستم انجام شده و نتیجه آن به اطلاع مدیر برسد.

    در کنار این اصلاح ساختاری یا در واقع بهینه سازی جهت ارسال سریع تر پیامک های مدرسه، هزینه ارسال هر اس ام اس نیز حدود ۲۰ درصد کاهش یافت. با این امید که موجبات رضایت هر چه بیشتر مدارس استفاده کننده از سامانه پیامکی همکلاسی را فراهم آورد.

    لازم به ذکر است که خط پیامکی همکلاسی که به صورت عمومی در اختیار مدارس قرار دارد، یک خط خدماتی می باشد. بدین معنا که هیچ یک از پیامک های ارسالی از طریق آن در بلک لیست یا همان لیست سیاه قرار نمی گیرند و مدارس می توانند مطمئن باشند که همه ی مخاطبین اعم از معلمین و اولیا و دانش آموزان و غیره پیامک های مربوط به خودشان را دریافت می کنند. همچنین امکان اختصاص خطوط اختصاصی با قابلیت دریافت پیام کوتاه برای مدارس در صورت نیاز وجود خواهد داشت و همه ی این خدمات به صورت کاملا رایگان به مدارس تحت پوشش همکلاسی ارائه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *