اصلاحات عمده در سیستم حقوق و دستمزد مدارس

    سامانه حقوق و دستمزد ویژه مدارس و مجتمع های آموزشی همکلاسی که چندی پیش برای استفاده ی مدرسه های همکلاسی به عنوان زیرمجموعه ای از سیستم امور مالی و شهریه همکلاسی عرضه گردید، اینک شاهد تغییراتی به منظور ساده تر کردن فرایندها و کاربردی تر نمودن آن برای مجموعه های آموزشی استفاده کننده می باشد.

    این تغییرات شامل افزودن امکان فرمول نویسی، امکان صدور بسیار سریع و آسان فیش حقوقی از طریق ایمپورت و اکسپورت فایل های اکسل و مواردی از این دست می باشد.

    در خصوص قابلیت فرمول نویسی، این ویژگی انعطاف باورنکردنی و فوق العاده ای در زمینه تعریف انواع فرمول های محاسبه دستمزد (اعم از پرداخت ها و کسورات) در اختیار مسئولین مالی مدارس و مجتمع های آموزشی-فرهنگی و سایر موسسات استفاده کننده از همکلاسی قرار می دهد و همکلاسی را به یکی از بهترین گزینه های پیش روی آن ها جهت استفاده در مجموعه های آن ها بدل می کند. امکان لحاظ نمودن کلیه فاکتورهای دخیل در پرداخت از قبیل سنوات، مدرک تحصیلی، حق اولاد، مسکن، مالیات و غیره به این سیستم اضافه گردید.

    با تعریف تعدادی پارامترهای خاص جهت صدور فیش حقوقی، سامانه به صورت خودکار یک فایل اکسل بسیار مرتب با فرمت بندی بسیار ساده و خوانا در اختیار قرار می دهد و تنها کاری که مدیر سیستم جهت محاسبه حقوق و دستمزدهای کارکنان بایست انجام دهد ورود تعداد پارامتر و متغیر از جمله ساعات کارکرد هر پرسنل می باشد (که آن نیز در آینده نزدیک به صورت خودکار و یکپارچه با سیستم کنترل تردد انجام خواهد شد) و نهایتا با وارد کردن فایل اکسل تکمیل شده به سامانه حقوق و دستمزد معلمین و کادر اداری، محاسبه و صدور فیش های حقوقی به صورت کاملا خودکار انجام شده و پرسنل اعم از معلمین و کار آموزشی و اداری مدرسه قادر خواهند بود با مراجعه به پنل های کاربری خود در ابتدای هر ماه فیش حقوقی خود را مشاهده نمایند. همچنین مدیر می تواند از فیش های صادره جهت پرداخت دستمزد کارکنان مجتمع آموزشی یا مدرسه تحت نظر خود استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *