سال تحصیلی ۹۵-۹۶ با همکلاسی

    در آستانه آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ شرکت رستاک از امکانات جدید نرم افزار یکپارچه مدیریت مدرسه همکلاسی رونمایی کرد. این امکانات شامل نرم افزارهای جدید و بسیار هیجان انگیز و کارامد اطلاع رسانی مرتبط با شبکه های اجتماعی ، سیستم بوفه الکترونیک کاملا هوشمند مدرسه ، اتوماسیون تغذیه مدرسه ، نرم افزار کتابخانه مدرسه با قابلیت های بی نظیر و قالب های جدید سایت مدرسه همکلاسی می باشد که تماما به صورت یکپارچه در اختیار مدارس علاقمند قرار داده شده است.

    با توجه به اینکه تکریم مشتری در صدر اولویت های ما در تیم همکلاسی قرار دارد، در فاز اول این امکانات به مدرسه های عضو خانواده همکلاسی عرضه گردید و پس از آن مدرسه های جدید نیز از ابتدای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ امکان بهره مندی از مزایای نرم افزارهای بی همتای مدیریت مدرسه هوشمند را خواهند داشت.

    چنانچه شما نیز جزو مدرسه های استفاده کننده از همکلاسی هستید، می توانید از تخفیف ویژه ما برای استفاده از این امکانات نرم افزاری استفاده کنید. و یا چنانچه مدیر یا مسئول فناوری مدرسه ای هستید که تابحال از داشتن این امکانات ضروری محروم بوده است، می توانید در اسرع وقت با واحد فروش همکلاسی تماس حاصل فرموده و تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به تهیه سامانه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *