رونمایی از بوفه مدرسه همکلاسی در آستانه سال تحصیلی جدید

   در آستانه آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۶ از گروه همکلاسی از محصول جدید خود با نام بوفه الکترونیک مدارس رونمایی کرد. این محصول به عنوان مکمل سایر محصولات نرم افزاری گروه همکلاسی، تجربه خرید آسان و لذت بخش از بوفه مدرسه را برای دانش آموزان مدرسه فراهم آورده است.

    برای استفاده از نرم افزار بوفه الکترونیکی همکلاسی در مدرسه، نیاز به کیوسک هایی است که دانش آموزان بتوانند از طریق آن لیست خوراکی های ارائه شده در بوفه مدرسه را ملاحظه و رزرو نمایند. همچنین هر دانش آموز نیاز به داشتن یک کارت RFID دارد که می تواند توسط خود دانش آموز، ولی دانش آموز یا مدیر سیستم شارژ شده و مورد استفاده قرار گیرد. همچنین امکان شارژ آنلاین کارت های اعتباری دانش آموزان به صورت آنلاین در سیستم فراهم شده که یک ویژگی بسیار منحصر به فرد تلقی شده و تنها در نرم افزار بوفه مدرسه همکلاسی یافت می شود.

    بوفه الکترونیکی مدرسه همکلاسی در تمامی مدارس با هر مقطع قابل استفاده بوده و ضمن کاربری ساده و کارامد، امکان نظارت کامل اولیا بر تاریخچه خرید فرزند خود از طریق سامانه همکلاسی را فراهم کرده و حتی به والدین امکان می دهد خوراکی های مجاز و غیرمجاز قابل خرید فرزندشان را به صورت آنلاین تعیین نمایند. ویژگی بسیار کارامد دیگر امکان تعیین سقف خرید روزانه و ماهیانه می باشد که آن نیز به صورت آنلاین و تحت وب توسط اولیای هر دانش آموز قابل تغییر است.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بوفه مدرسه همکلاسی، اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *