مدیریت هوشمندسازی مجتمع های آموزشی توسط نرم افزار همکلاسی

    یکی از ویژگی های منحصر به فرد در سامانه مدیریت مدارس همکلاسی، امکان مدیریت یکپارچه مدارس مختلف مجتمع های آموزشی ، فرهنگی و قرآنی است. مجتمع های زیادی در سراسر کشور از این سامانه جهت مدیریت و کنترل امور مدارس زیرمجموعه خود استفاده میکنند. بدین ترتیب که سیستم مربوط به هر مدرسه یا واحد آموزشی می تواند بر روی یک دامنه یا زیردامنه مجزا نصب شده و دسترسی کامل به آن به مدیر آن مدرسه واگذار شود. اما علاوه بر مدیر هر مدرسه که تنها به اطلاعات مدرسه خود دسترسی دارد، مدیر کل مجتمع میتواند بر عملکرد کلیه مدارس زیرمجموعه خود نظارت کامل داشته باشد. به لحاظ تعداد مدارس یا واحدهای آموزشی زیرمجموعه هر مجتمع محدودیت خاصی وجود ندارد و حتی امکان مدیریت یکپارچه و آسان شعبه های سراسر کشور یک مجتمع توسط سامانه وجود خواهد داشت.

    استفاده از سامانه همکلاسی به منظور مدیریت و هوشمندسازی مدارس و مجتمع های آموزشی ، فرهنگی و قرآنی باعث صرفه جویی قابل توجه در هزینه و افزایش کارایی و کیفیت این مجموعه ها خواهد شد و مدیریت امور آموزشی، مالی و تحصیلی، انظباطی مجتمع را تسهیل می نماید، ضمن آنکه بر افزایش حس رقابت میان مدارس زیرمجموعه دامن خواهد زد. علاوه بر آن در صورت نیاز مدیر مجتمع، امکان تهیه گزارش های اختصاصی جهت مقایسه عملکرد مالی و تحصیلی واحدهای زیرمجموعه در قالب نمودارها ، جداول و گزارش های تحلیلی گرافیکی وجود دارد. همچنین استفاده یکجا از سامانه همکلاسی برای هوشمند سازی چندین مدرسه یا واحد یک مجتمع، باعث ارائه تخفیف مناسب هنگام خرید نرم افزار از سوی شرکت خواهد شد.

   جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *