دبیرستان دخترانه دوره اول دارالقرآن الکریم

دبیرستان دخترانه دارالقرآن موسطه اول باتعداد ۱۵۵ نفر دانش آموز در دو پایه هفتم و هشتم  مشغول فعالیت است. شرایط پذیرش دانش آموزان در این مدرسه:

۱- معدل بالای ۱۹٫۵۰ یا خیلی خوب در این سیستم توصیفی

۲- قبولی در آزمون ورودی و محاسبه حضوری

۳- تقیّد به چادر

با ارائه روش تدریس فعال توسط دبیران مجرب این مدرسه و پیگیری های خانواده ها و تلاش دانش آموزان، چه از بعد علمی و چه از لحاظ پرورشی مدرسه در سطح بالایی قرار دارد.

همچنین دانش آموزان در مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری موفق به کسب رتبه های منطقه ای و استانی میشوند.

مدارس وابسته به دارالقران با هدف نشر فرهنگ قرآن و عترت بر پایه گفتار پیامبر عزیز اسلام (ص) در حدیث شریف ثقلین بنیانگذاری شده است ( من دو چیز گرانبها نزد شما به امانت می گذارم که هرگز از یکدیگر جدا نمی شوندیکی کتاب خدا قرآن و دیگری عترت و اهل بیتم تا هردو با هم بر من بر حوض کوثر وارد شوند.) براین اساس این مدارس در جهت تقویت دینی عزیزان شما گامهای جدی و دینی بر دارد یکی از ابتکارات در این زمینه اختصاص دو ساعت در هفته در برنامه هفتگی به کلاس پرورشی می باشد. محتوای این کلاس بر پنج محور می باشد.(اعتقادات ، قرآن – عترت ، احکام و عبادات ، آداب و اخلاق اسلامی) این مطالب مطابق با شرایط سنی هماهنگ با کتب درسی و به دور از هرگونه افراط و تفریط و دلزدگی با حفظ طراوت و نشاط دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

دبیرستان دخترانه دارالقرآن الکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *