دبیرستان پسرانه غیردولتی امیرالمومنین به خانواده همکلاسی پیوست

مرکز آموزشی «امام امیرالمومنین علیه السلام» درسال ۱۳۷۹ تاسیس گردید و با نظر به پایبندی به ارزش های اسلامی، اعتقاد به ولایت فقیه،حفظ آرمان های بنیانگذار انقلاب و شهدا و با هدف بلند ارتقای سطح علمی و اخلاقی نوجوانان میهن اسلامی شکل گرفت تا جایی که درسال ۱۳۸۰ به عنوان مدرسه ممتاز کشوری معرفی گردید.
در سال ۱۳۸۰ مرکز پیش دانشگاهی پسرانه ضمیمه دبیرستان گردید ودرهمان سال در روند توسعه مقاطع آموزشی، واحد راهنمایی پسرانه نیز شروع به فعالیت نمود. درسال ۱۳۸۱ دبیرستان دخترانه با عقیده (حجاب چادر ، پوشش برتر) برنامه کار ی خود را آغاز کرد.
دبیرستان پسرانه غیردولتی امیرالمومنین با لطف خداوند متعال و یاری بهترین کادر آموزشی – اداری توانست در کوتاهترین زمان با موسسات آموزشی مطرح در سطح شهر رقابت کند زیرا از همان ابتدا عقیده بر این بود که در سایه پرورش دانش آموزان خوب می توان مسایل آموزشی برتر را ارایه نمود.
اعتقاد به رعایت موازین اسلامی و مقررات آموزش و پرورش، حسن رفتار و اخلاق،انجام فرایض دینی، قانونمندی، نظم و انضباط، توجه به مسایل پوشش و ظاهر آراسته و مناسب، ترغیب و رقابت سالم بین تمامی دانش آموزان در همه ی زمینه های علمی،فرهنگی،هنری و ورزشی،ارتباط فعال با اولیاء در جهت تبادل نظر و مشارکت خرد جمعی اولیاء در مدیریت مرکز آموزشی در مکان مقدس مدرسه و خانه همه و همه حسن فعالیت های دبیرستان پسرانه غیردولتی امیرالمومنین را میرساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *