سیستم آنلاین اعلام نمرات مدارس

    یکی از کارکردهای مهم سامانه همکلاسی امکان ثبت و اطلاع رسانی نمرات دانش آموزان به روش های مختلف و بسیار متنوع است. طی سالیانی که از شروع به کار این سامانه می گذرد، همکلاسی از این لحاظ به بلوغ کامل رسیده است، به طوری که ده ها روش مختلف را برای ورود هر چه آسان تر نمرات دانش آموزان توسط مدیر، معلمین یا مسئولان فناوری اطلاعات مدارس فراهم آورده است که پنل مدیر و معلم، فایل اکسل، دفتر کلاسی الکترونیک، نرم افزار موبایل و کارنامه ها و نمرات ماتریسی نرم افزارهای آموزش و پرورش از جمله دانا و سناد تنها برخی از آن ها می باشند.

    همچنین پس از ورود نمره ها، روش های بسیار گوناگونی برای اطلاع دانش آموزان و والدین آن ها از وضعیت نمرات آن ها وجود دارد، از جمله پنل های دانش آموزان و اولیا، پیام کوتاه، پاسخگوی هوشمند پیامکی و نرم افزار موبایل از مهمترین آن ها می باشند.

    علاوه بر قابلیت اطلاع رسانی، امکان ارائه گزارش ها و نمودارهای مختلف مانند نمودار پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، نمودار مقایسه کلاسی و مقطع و پایه ای نمرات دروس مختلف یا معلمین مختلف یک درس یا درس های متفاوت، کارنامه خارق العاده همکلاسی و ده ها گزارش و چارت و دیاگرام دیگر نیز توسط سیستم برای کاربران فراهم گردیده است که برای مدارس هوشمند و الکترونیک بسیار جذاب و ضروری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *