مشاوره هوشمند سازی مدرسه ، خدماتی است که برای ارائه و تأمین تجهیزات لازم برای ایجاد یک مدرسه هوشمند به مدیران مدارس و واحدهای آموزشی عرضه می شود. مشاوره هوشمند سازی در واقع، راهنمای مدیران هستند تا بهتر بتوانند به سیستم های مدیریتی و آموزشی دسترسی داشته و کارهای خود را در اداره مدرسه و کلاس های درس با نظم و دقت بیشتری انجام دهند.

یکی از خدمات شرکت راهبرد رایانه رستاک، مشاوره هوشمند سازی به مدیران مدرسه و همچنین به مسئولین فناوری اطلاعات مدارس هوشمند کشور است که توسط مشاوران هوشمند سازی با تجربه ارایه می گردد تا مدیران را در شناخت مشکلات مدارس خود و ارایه راه حل های ممکن و مقرون به صرفه یاری نمایند.

مشاوره هوشمند سازی مدرسه ، راهکارها و پیشنهادات کاربردی را پیش روی مدیران قرار می دهد؛ اگر شما هم مدیریت یکی واحد آموزشی یا مدرسه را بر عهده دارید، استفاده از این خدمات را به شما توصیه می کنیم. مشاوران دقیقاً به شما می گویند که مدرسه شما برای تبدیل شدن به یک فضای هوشمند آموزشی به چه تجهیزاتی نیاز دارد.

اگر به تنهایی و با کمک همکاران و دوستان خود تصمیم بگیرید نسبت به هوشمند سازی مدرسه اقدام کنید، به احتمال زیاد با مشکلات زیادی مواجه می شوید چرا که برنامه ریزی و مدیریت مالی در این مورد، اهمیت زیادی دارد. شما باید بتوانید با کمک و راهنمایی مشاوران و متخصصانی که در این حوزه فعالیت می کنند، کمترین هزینه را پرداخت و بهترین خدمات را دریافت نمایید.

مشاوره هوشمند سازی مدارس

مشاوره هوشمند سازی مدرسه، عامل شتاب دهنده به این فرآیند در مدارس به شمار می رود. مدیریت کلاس درس، مدیریت هزینه ها، اجرای برنامه های آموزشی و …، همه مواردی هستند که در گذشته فقط توسط نیروهای انسانی در مدارس انجام می شدند؛ با پیشرفت فناوری های نوین آموزشی، برنامه های نرم افزاری به بازار ارائه شدند که انجام این امور را در قالب سامانه های آنلاین و آفلاین در مدارس بسیار ساده و آسان کرده اند. بهره گیری مشاوره هوشمند سازی در روابط با نحوه ی استقرار و پیاده سازی سامانه های نرم افزاری از قبیل سامانه اعلام نمرات ، پورتال مدرسه ، سامانه بانک سوالات و آزمون آنلاین ، سامانه پیام کوتاه مدرسه ، سامانه حضور و غیاب ، گزارشات چاپی و نموداری ، سامانه امور شهریه دانش آموزان و حسابداری و دیگر امکانات و همچنین تجهیزات سخت افزاری کمک به سزایی در انتخاب راه کار در جهت هوشمندسازی مدارس خواهد داشت.
در این راستا، شرکت راهبرد رایانه رستاک با توجه به تجارب چندین ساله خود در نصب و پیاده سازی سیستم های نرم افزاری مدارس هوشمند ، خدمات مشاوره هوشمند سازی در این زمینه را ارائه می دهد.

تجهیزات هوشمند سازی مدارس

  • وب کیوسک

  • دستگاه حضور و غیاب

  • کارت دانش آموزی

  • برد هوشمند

مشاوره هوشمند سازی

اعزام کارشناس جهت مشاوره هوشمند سازی (در شهر های دارای نمایندگی رسمی)

روند کار به این نحو است که با قرار تعیین شده با شرکت، مشاور هوشمند سازی جهت بازدید از امکانات مدرسه و خدمات مشاوره ای اعزام می شود. در این جلسه تمامی امکانات مدرسه بر اساس فرم ارزیابی مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات سنجش می شود و پس از بررسی فرم ارزیابی و گزارشات حاصل از بازدید ، راهکارهای ممکن در راستای مشاوره هوشمند سازی به مدیریت مدرسه هوشمند توصیه می شود.
ما تلاش خود را خواهیم کرد تا با استفاده از مستندات به دست آمده و تجارب خود که حاصل چندین سال کار در زمینه ی تحقیق و توسعه سامانه های نرم افزاری و همچنین مشاوره هوشمند سازی بوده است خدماتی عالی را در نصب و راه اندازی سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری به شما ارائه کنیم.

توصیه هایی برای پیاده سازی هوشمند سازی مدارس

برنامه هوشمند سازی مدارس باید مطابق با نیاز شهرها و مناطق مختلف اجرا شود. در این طرح، استفاده از خدمات مشاوره و مدیریت مالی طرح، اهمیت زیادی دارد.  نیازسنجی دانش آموزان، توانایی آموزگاران، سطح فرهنگی خانواده ها و البته همکاری مدیریت و اداره آموزش و پرورش، همه مواردی هستند که در پیاده سازی هوشمند سازی مدارس باید همواره مورد توجه قرار گیرند.

به مدیران مدارس پیشنهاد می کنیم برای اجرای طرح های فوق، حتماً  با همکاران و افراد متخصص شرکت ما مشورت نمایند. استفاده از خدمات شرکت هایی که در این زمینه تجربه کافی دارند می تواند به رشد و پیشرفت طرح هوشمند سازی مدرسه کمک شایانی نماید.