بهینه سازی وب سایت ها در موتورهای جستجو ، یک مولفه مهم برای حضور موثر در محیط مجازی است. گروه همکلاسی در نظر گرفته است بهینه سازی وب سایت مدرسه ها را به عنوان یک خدمت جدید برای مدارس انجام دهد و وب سایت های آن ها را سئو نماید.  این سرویس با هدف و منظور افزایش و بالا بردن اعتبار و رتبه وب سایت مدرسه در فضای مجازی و موتور های جستجوگر مانند گوگل است. در نتیجه وقتی مخاطبان مدرسه و اولیا عبارات مرتبط با مدرسه شما را جستجو می کنند ، باید وب سایت مدرسه شما را در صفحه اول نتایج پیدا کنند و اگر متناسب با معیارها و سلیقه آن ها باشد حتما به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد.

بهینه‌ سازی وب‌سایت یکی از موثرترین نوع تبلیغات هدفمند ممکن مخصوصا برای مدارس محسوب می شود. چرا که تاثیر آن همیشگی خواهد بود و البته شما از طریق وب سایت خود می توانید پیش ثبت نام و ثبت نام آنلاین نیز برگزار نمایید. اینگونه دانش آموزان خود را می توانید ارزیابی و انتخاب نمایید.
به منظور بالا بردن جایگاه وب سایت مدرسه خود در موتور جستجوگر گوگل به یک استراتژی قوی و یکپارچه نیاز دارید که محتوا ، سئو فنی و به روز رسانی های استراتژیک را مدیریت و ساماندهی کند. گروه همکلاسی به شما در ارتقا رتبه بندی ها کمک خواهد کرد. همین امروز از مشاوره برای بهینه سازی وب سایت مدرسه خود بهره ببرید.

بهینه سازی وب سایت مدرسه

 

دلایل بهینه سازی وب سایت مدرسه

شروع روال به این گونه است که که کاربر یک مدرسه متناسب با معیارهایش را جستجو می نماید و باید در نظر داشت که چندین مدرسه مشابه دیگر نیز وجود دارند ، پس وی به وب سایت گوگل (وب سایت موتور جستجوگر) می رود و عبارت مورد نیازش را جستجو می کند. مثلا عبارت “مدرسه دوره دوم دخترانه در تهران” را جستجو می کند. گوگل با توجه به بانک اطلاعاتی گسترده ای که دارد حدود یک میلیون و پانصد هزار رکورد (تعداد مذکور فقط برای لیست وب سایت هایی است که عبارت “مدرسه دوره دوم دخترانه در تهران” را شامل باشند.) که این عبارت در وب سایت شان بکار برده شده را برای کاربر لیست می کند . همانطور که بارها مشاهده کردید این لیست به صورت صفحه های ۱۰ ردیفی و صفحه بندی شده می باشد و اولویت نمایش وب سایت ها این است که وب سایتی که بهینه سازی شده ، کلیه قوانین و مقررات جهانی وب را رعایت کرده باشد و همچنین کاملا اصولی و صحیح وب سایت را به موتورهای جستجو معرفی کرده باشند جزء لیست های مقدم تر خواهد بود.
حال کاربر در صفحه اول گوگل ۱۰ ردیف وب سایتی که کامل تر و بهتر سئو وب سایت شده باشند را مشاهده می کند و یک به یک وب سایت ها را بررسی و چک می نماید تا به وب سایت مورد نظر می رسد تا خواسته ای که دارد را برآورده کند. معمولاً و منطقاً هم کاربران اینترنتی بعد از سرچ و جستجو کردن خواسته مورد نظرشان در همان ۱۰ ردیف صفحه ی اول جستجو به نتیجه می رسند . این روال کاملاً ثابت شده است. این را مطمئن باشید که درصد افرادی که به صفحات بعدی گوگل مراجعه می کنند بسیار بسیار ناچیز است. پس منافع مدرسه در گرو ارتقا یافتن جایگاه و بهینه سازی وب سایت مدرسه است .

مرحله بعدی این است : حالا که کاربر وارد وب سایت مدرسه شما شده ، اگر وب سایت مدرسه طوری طراحی شده باشد که کاملاً کاربر پسند و متناسب با نیاز های کاربر باشد و بتواند در حد خیلی عالی تمام یا بیشتر نیاز های کاربر را برطرف کند کاربر به خواسته اش خواهد رسید.

لازم به ذکر است که طراحی وب سایت برای مدارس اصول و ضوابط خاصی دارد که گروه همکلاسی به عنوان یک ارائه کننده سیستم نرم افزاری یکپارچه مدیریت مدرسه نیز این سرویس را در اختیار مدارس قرار داده است.